Igar hade jag mitt halvarssamtal pa jobbet – jag fick huvudsakligen positiv feedback och dom befodrade mig till Account Manager vilket är trevligt :) Jag var ute och firade det pa kvällen med nagra jobbarkompisar. Först at vi jättegoda tapas pa Hackescher Markt och drack rödvin och sen gick vi till en bar i närheten och träffade nagra fler kompisar och fortsatte dricka vin. Efter ett tag kom mitt garnnystan förbi ocksa (helt utan förvarning – det var en väldigt rolig överraskning!) – perfekt kväll. En san där kväll ni vet när allting är bra och man bara njuter av livet. Fran och till säger man saker som „livet är kort – beställ en flaska till“ och alla är obekymrade och glada. Idag pa morgonen var jag lite seg men med gamla goda Linkin Park i öronen tog jag mig till jobbet rätt lätt ända. Imorgon är det torsdag. Det blir nog en bra dag det med.